FAQ

Potražite odgovor na neka pitanja vezana za SERVIS VAŠEG UREĐAJA
Za sve ostale informacije slobodno nas kontaktirajte putem kontakt obrasca.

Naplaćuje li se pregled uređaja prije samog servisiranja?

Pregled Vašeg uređaja te utvrđivanje samog kvara, usluga je koju ne naplaćujemo, dakle, neće Vas koštati NIŠTA. Nakon uvida u stanje uređaja te dijagnosticiranja kvara, utvrđujemo cijenu servisa te Vas obavještavamo o istoj. Tek kada od Vas dobijemo „zeleno svjetlo“, uređaj pristupa servisiranju.  
Saznajte više...

Dajete li mogućnost plaćanja na rate, odnosno obročnog plaćanja?

Ovisno o cijeni servisa. Dakle, kod većih iznosa cijene servisa, dajemo mogućnost obročnog plaćanja putem kartica!
Saznajte više...

Što ako klijent odustane od servisa?

Ukoliko klijent odustane od servisa vlastitog uređaja, a poslao je uređaj na servis kurirskom službom, naplaćuje se jedino put slanja stroja na servis i sa servisa, sukladno postojećem cjeniku i težini uređaja.
Saznajte više...

Koliki su troškovi dostave uređaja na servis i sa servisa?

Uređaje za servis, smo u mogućnosti preuzeti iz bilo kojeg dijela Republike Hrvatske i to, po minimalnim troškovima. Spomenuti troškovi ovise isključivo o težini uređaja koji je dat na servis. Krajnja cijena je uvijek ista, bez obzira iz kojeg se dijela Hrvatske uređaj šalje na servis.  
Saznajte više...

Postoje li ograničenja, prilikom dostave uređaja, s obzirom na njegovu težinu ili vrstu uređaja?

Posjedujemo kombi vozila sa odgovarajućim utovarnim rampama te vozilo sa ugrađenom rampom do 1,5 t nosivosti, u kojem je moguće voziti 90% uređaja iz našeg prodajnog programa.
Saznajte više...